A Tixa is felkerült a Forbes ‘Cloud 50’ listájára
Bár már 2020 előtt sem vitatta senki, hogy a jövő a felhőszolgáltatásoké, a felhő alapú működésé, az igazi lendületet a pandémiás időszak hozta meg. Természetesen vannak cégek, amelyek már jóval korábban nagyot léptek ez irányba és a Forbes Magazin úgy érezte, épp ideje összegyűjteni azokat a hazai cégeket, amelyeknek már az digitális tér az igazi otthona, és erre a listára a már a kezdetek óta tisztán online alapokon működő Tixa is felkerült.
Röviden a Tixa-ról:
Tixa az ország egyik legnagyobb olyan portálja, amely elsősorban a kulturális programok, koncertek, fesztiválok egyéb eseményeivel kapcsolatos online jegyvásárlást tesz lehetővé. Az összes szolgáltatás netes, minden a virtuális térben történik a foglalástól kezdve a jegyek átvételén át.
A Tixa emellett foglalkozik online streaminggel, tehát webes közvetítéssel, felhő alapú white label webshop megoldást is kínál a partnereinek, valamint a programszervezőkkel szorosan együttműködve komplex kulturális programajánlóként is funkcionál az oldal, ahol az emberek minden lényeges információt megtalálnak az adott eseményekkel kapcsolatban.
Bár a Tixa meglévő szolgáltatásainak még nem mindegyike felhő alapú, ezek folyamatosan kerülnek át erre működési alapra, így kínálva egyre rugalmasabb lehetőségeket az ügyfeleknek.
Miért vonulunk a felhőbe?
A CLOUD 50 listát támogató T-Systems szerint a hazai cégek változatos okokból fordulnak a felhőszolgáltatások felé: hardverhiánnyal, kutyafuttában összedobott szolgáltatáscsomaggal, biztonságtechnikai nehézségekkel, alacsony szintű használhatósággal, fluktuációval és az ebből eredő ráfizetéssel küszködnek – ahelyett, hogy a „pay-as-you-go” modell mentén csak olyan szolgáltatásokért fizetnének, amiket ki is használnak – fogalmazott Bódi Gábor, a T-Systems Magyarország Strategy & Governance divízió igazgatója.
A teljes Forbes Cloud 50 lista >>>
Forrás: Forbes Magazin